مردم داری و احترام به خواسته های مردم و قشر نیازمند باید مهم ترین خصلت و خصوصیات دستگاههای حمایتی باشد

کد :
66600
آخرین به روزرسانی :
2 آبان 1402 - 12:30

از پیشنهاد صفحه «مردم داری و احترام به خواسته های مردم و قشر نیازمند باید مهم ترین خصلت و خصوصیات دستگاههای حمایتی باشد» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
رویداد

مردم داری و احترام به خواسته های مردم و قشر نیازمند باید مهم ترین خصلت و خصوصیات دستگاههای حمایتی باشد

رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: مردم داری و احترام به خواسته های مردم و قشر نیازمند باید مهم ترین خصلت و خصوصیات دستگاههای حمایتی باشد که می تواند عمده ای از انتظارات مردم را برآورده کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، علی محمدی در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان ایلام بیان کرد: استفاده از توان و امکانات دستگاههای دیگر بر اساس مسئولیت های اجتماعی آنان در راستای رفع نیازهای مردم در اولویت برنامه های کمیته امداد باشد.

وی ادامه داد:با توجه به اینکه خدمت به قشر نیازمند فقط کمک مالی نیست استفاده از توان و ظرفیت خیرین و نیکوکاران و مشارکت دادن آنان در رفع نیازهای مددجویان می تواند بخشی از مشکلات مددجویان را برطرف کند.

علی محمدی  با عنوان اینکه مردم ایلام دارای روحیات زلال و لطیف هستند و در سال‌های جنگ سختی های فراوان کشیده اند برخورد مناسب با آنان خصوصاً قشر نیازمند حداقل انتظاری است که آنان دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان نیز در این دیدار با اشاره به همکاری‌های حوزه قضایی استان با کمیته امداد گفت: ارائه خدمات قضایی و معاضدت حقوقی رایگان به مددجویان از اقدامات تاثیرگذار حوزه دادگستری استان بوده است.

ناصر مرادی افزود: اینگونه خدمات توانسته بخشی از مشکلات مددجویان را برطرف و گاها مسیر توانمند شدن آنان را هموار کند.وی ادامه داد: امداد در نظر دارد با راه اندازی یک مرکز نیکوکاری تخصصی در حوزه قضایی و معاضدتی با همکاری وکلا و قضات نیکوکار حوزه دادگستری ارائه اینگونه خدمات به مددجویان را بیشتر نماید.

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)
X