صدا و سیما و رسانه ها مهم ترین تأثیر گذاری را در زمینه ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری دارند

کد :
61452
آخرین به روزرسانی :
17 آبان 1402 - 11:07

از پیشنهاد صفحه «صدا و سیما و رسانه ها مهم ترین تأثیر گذاری را در زمینه ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری دارند» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
رویداد

صدا و سیما و رسانه ها مهم ترین تأثیر گذاری را در زمینه ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری دارند

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: صدا و سیما و رسانه ملی در کنار دیگر رسانه های فراگیر جامعه بیشترین تأثیرگذاری را در زمینه ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، ناصر مرادی در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای ایلام که با محوریت هماهنگی در برگزاری جشن خودکفایی مددجویان کمیته امداد برگزار شد بیان کرد: در برگزاری مناسبتهای ملی و جشن هایی که با هدف دستگیری از نیازمندان در جامعه برگزار می شود صدا و سیما همواره بیشترین حضور و تأثیرگذاری را داشته است.

وی با عنوان اینکه اشتغال آفرینی بهترین زمینه برای توانمندسازی خانواده ها است گفت: امسال حداقل 7 هزار فرصت شغلی برای مددجویان این نهاد ایجاد خواهد شد و تاکنون در راستای اشتغال آفرینی اعتبارات 28 درصد اعتبارات بانکی اختصاص یافته بانکها در این زمینه جذب شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام نیز در این نشست گفت: رسانه ملی در برنامه های گوناگون با هدف توسعه مشارکتهای مردمی و افزایش حضور مردم در کنار کمیته امداد بوده و همواره برای استمرار این روند آمادگی وجود دارد.

بهرام افزود: صدا و سیما در راستای ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی این آمادگی را دارد که نسبت به معرفی سوژه های برتر کارافرینی و اشتغال زایی کمیته امداد و معرفی آنها به مردم از طریق رسانه ملی همکاری نماید.

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)
X